Serwisy i narzędzia

Człowiek z kubkiem siedzący przy komputerze

Serwis transakcyjny

Człowiek z kubkiem siedzący przy komputerze
Z naszym serwisem transakcyjnym możesz inwestować przez aplikację ePromak Plus, która umożliwia między innymi:
  • wycenę rachunku inwestycyjnego (z wyłączeniem kont finansowych prowadzonych w innych walutach niż PLN)
  • składanie dyspozycji kupna i sprzedaży wszystkich instrumentów finansowych notowanych na GPW w Warszawie oraz na BondSpot S.A.
  • składanie zapisów na rynku pierwotnym

Serwis Informacyjny

Nasz Serwis Informacyjny umożliwia dostęp do:
  • rekomendacji naszych analityków
  • serwisu PAP
Notowania w czasie rzeczywistym udostępniamy za pośrednictwem oprogramowania firmy Statica, aplikacji ePromak Plus.

Narzędzia analityczne

  • Notowania Statica 5MAX

    Notowania 5 MAX to nowoczesna aplikacja, która umożliwia śledzenie notowań w czasie rzeczywistym

  • Notowania mobilne

    Wykorzystuj oprogramowanie firmy Statica na urządzenia mobilne

  • Skaner fundamentalny

    Skaner fundamentalny ułatwia analizę fundamentalną spółek notowanych na rynku głównym GPW i na rynku NewConnect

debug

Notowania 5 MAX to nowoczesna aplikacja, która umożliwia śledzenie notowań w czasie rzeczywistym
Notowania 5 MAX to nowoczesna aplikacja, która umożliwia śledzenie notowań w czasie rzeczywistym
Notowania 5 MAX to nowoczesna aplikacja, która umożliwia śledzenie notowań w czasie rzeczywistym
Notowania 5 MAX to nowoczesna aplikacja, która umożliwia śledzenie notowań w czasie rzeczywistym

debug

Wykorzystuj oprogramowanie firmy Statica na urządzenia mobilne
Wykorzystuj oprogramowanie firmy Statica na urządzenia mobilne
Wykorzystuj oprogramowanie firmy Statica na urządzenia mobilne
Wykorzystuj oprogramowanie firmy Statica na urządzenia mobilne

debug

Skaner fundamentalny ułatwia analizę fundamentalną spółek notowanych na rynku głównym GPW i na rynku NewConnect
Skaner fundamentalny ułatwia analizę fundamentalną spółek notowanych na rynku głównym GPW i na rynku NewConnect
Skaner fundamentalny ułatwia analizę fundamentalną spółek notowanych na rynku głównym GPW i na rynku NewConnect
Skaner fundamentalny ułatwia analizę fundamentalną spółek notowanych na rynku głównym GPW i na rynku NewConnect

Informacje dla akcjonariuszy

Informacje o walnych zgromadzeniach akcjonariuszy oraz innych zdarzeniach korporacyjnych.

Sprawdź

Pytania i odpowiedzi

    • umowy zawierane od 25 lipca 2006 r.

    Jeśli zawarłeś z nami umowę o prowadzenie rachunku maklerskiego, na jej podstawie otrzymujesz dostęp do usług internetowych i telefonicznych.

    Jeśli chcesz nadać uprawnienia do korzystania z konta pełnomocnikowi, musisz złożyć wniosek.

    • umowy zawarte przed 25 lipca 2006 r. oraz umowy, na których nie zostały uruchomione usługi internetowe lub telefonicznie

    Możesz otrzymać dostęp do usługi internetowej oraz telefonicznej, jeśli podpiszesz z nami nową umowę.

    • w przypadku usług internetowych otrzymasz
    • kopertę z hasłem do aplikacji ePromakPlus
    • kartę informacyjną z loginem do aplikacji ePromakPlus oraz login i hasło do Serwisu Informacyjnego

    Dostęp do programu Statica nadajemy na podstawie odrębnego wniosku, który możesz złożyć w Punkcie Obsługi Klienta, telefonicznie lub w aplikacji ePromakPlus. Login i hasło do programu Statica przesyłamy przez aplikację ePromakPlus.

    • w przypadku usługi telefonicznej dostaniesz formularz z hasłem telefonicznym (w POK możesz ustalić hasło, którym będziesz się posługiwać podczas składania zleceń, dyspozycji i wniosków telefonicznie).

    Hasła do usług internetowych oraz usługi telefonicznej odebrane w POK są aktywne.

  • Jeśli zawierasz z nami umowę w oddziale lub drogą korespondencyjną, nie otrzymujesz loginów i haseł w momencie zawarcia umowy. Dane identyfikacyjne przekazujemy w następujący sposób:

    • w przypadku usług internetowych:
    • jeśli podasz numer telefonu komórkowego:
      1. login do aplikacji ePromakPlus wyślemy listem poleconym na adres korespondencyjny
      2. hasło do aplikacji ePromakPlus wyślemy w wiadomości SMS. Otrzymane hasło nie jest aktywne. Przed próbą logowania do aplikacji ePromakPlus musisz je aktywować zgodnie z zasadami zawartymi w sekcji Jak aktywować hasła?
      3. login i hasło do Serwisu Informacyjnego wyślemy listem poleconym na adres korespondencyjny. Hasło jest aktywne.
    • jeśli nie podasz numeru telefonu komórkowego:
      1. login do aplikacji ePromakPlus wyślemy listem poleconym na adres korespondencyjny
      2. hasło do aplikacji ePromakPlus wyślemy innym listem poleconym na adres korespondencyjny. Hasło nie jest aktywne. Przed próbą logowania do aplikacji ePromakPlus aktywuj je zgodnie z zasadami zawartymi w sekcji Jak aktywować hasła?
      3. login i hasło do Serwisu Informacyjnego wyślemy listem poleconym na adres korespondencyjny. Otrzymane hasło jest aktywne
      4. login i hasło do programu Statica przesyłamy za pośrednictwem aplikacji ePromakPlus
    • w przypadku usługi telefonicznej:
    • hasło telefoniczne prześlemy za pośrednictwem aplikacji ePromakPlus. Otrzymane hasło jest aktywne.
  • Aby aktywować hasła, zadzwoń pod jeden z tych numerów:

    801 601 601

    22 598 26 87

    Podczas połączenia miej przy sobie umowę.

    Aktywacja haseł wykonywana jest przez naszego pracownika. W tym celu musisz udzielić poprawnych odpowiedzi na jego pytania. Pytania mogą dotyczyć danych personalnych, numeru rachunku inwestycyjnego oraz rodzaju i szczegółów usług, z których korzystasz.

    • zmiana hasła do aplikacji ePromak Plus

    Hasło internetowe do aplikacji ePromakPlus można zmienić, klikając w tej aplikacji w ikonę zmiany hasła (ikona kłódki).

    Jeśli stracisz dostęp do aplikacji ePromakPlus, o zmianę hasła możesz poprosić

    • w POK
    • korespondencyjnie - prześlij wniosek o ustalenie i przesłanie nowego hasła (wymagane jest notarialne potwierdzenie twojego podpisu, natomiast sposób przekazania hasła określisz we wniosku)
    • przez telefon - pracownik Biura Maklerskiego poinformuje o dostępnym sposobie przekazania hasła
    • w placówce Banku Millennium (PUM), jeśli podpisałeś umowę o zakresie ustalania warunków obsługi dyspozycji telefonicznych i internetowych, która zawiera wniosek o nadanie uprawnień do usługi internetowej.
    • zmiana hasła do Serwisu Informacyjnego

    Serwis Informacyjny nie posiada mechanizmów wymuszających zmianę hasła.

    Mimo że Serwis Informacyjny nie przechowuje indywidualnych informacji o Tobie oraz nie ma w nim możliwości składania zleceń, zaleca się regularną zmianę hasła internetowego do Serwisu Informacyjnego.

    Hasło do Serwisu Informacyjnego można zmienić w Serwisie Informacyjnym w zakładce Narzędzia > Zmiana hasła. Jeśli stracisz hasło do Serwisu Informacyjnego, o jego zmianę możesz się zwrócić w następujący sposób:

    (1) w POK

    (2) korespondencyjnie - poprzez przesłanie wniosku o ustalenie nowego hasła (z adresu e-mail podanego nam wcześniej)

    (3) składając wniosek o przywrócenie hasła startowego drogą telefoniczną (wymagane jest w takim przypadku podanie aktualnego hasła telefonicznego)

    (4) poprzez złożenie wniosku w aplikacji ePromakPlus

    Nowe hasło do Serwisu informacyjnego przesyłamy zawsze za pośrednictwem aplikacji ePromak Plus.

    • zmiana hasła do programu Statica

    Aby zmienić hasło do programu Statica, złóż wniosek przez telefon lub w aplikacji ePromakPlus. Możesz też przesłać wniosek o zmianę hasła e-mailem. Wyślij go z adresu podanego nam podczas podpisywania umowy.

    Nowe hasło do programu Statica przesyłamy zawsze za pośrednictwem aplikacji ePromakPlus.

    • zmiana hasła telefonicznego

    O zmianę hasła telefonicznego możesz się zwrócić w następujący sposób:

    (1) bezpośrednio w POK

    (2) korespondencyjnie - wyślij formularza z nowym hasłem (wymagane jest notarialne potwierdzenie twojego podpisu)

    (3) możesz też przesłać wniosek o ustalenie i przesłanie nowego hasła telefonicznego (wymagane jest notarialne potwierdzenie podpisu, natomiast sposób przekazania hasła określisz we wniosku)

    (4) przez złożenie wniosku w aplikacji ePromakPlus (sposób przekazania hasła określisz we wniosku)

    (5) przez podpisanie w placówce Banku Millennium (PUM) umowy w zakresie ustalania warunków obsługi dyspozycji telefonicznych i internetowych, który zawiera wniosek o nadanie uprawnień do usługi telefonicznej.

    W przypadkach (3) – (5) nowe hasło telefoniczne ustalamy my.

  • Jest to rynek akcji oparty na alternatywnym systemie obrotu prowadzonym przez Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie S.A. NewConnect powstał z myślą o młodych, dynamicznych polskich firmach, którym zastrzyk kapitału otworzy możliwość wykorzystania potencjału tkwiącego w ich innowacyjności, a w efekcie da szansę na rozwój.

    Ze względu na specyfikę emitentów, rynek NewConnect oferuje bardziej liberalne wymogi formalne i obowiązki informacyjne, a co za tym idzie - tańsze pozyskanie kapitału. NewConnect w założeniu ma także stanowić początek kariery giełdowej dla notowanych tu przedsiębiorstw.

    Inwestorzy angażujący się na rynku NewConnect muszą mieć świadomość, że wyższy potencjał wzrostu notowanych tu spółek oznaczać będzie jednocześnie podwyższone ryzyko inwestycyjne. Ta cecha rynku wynika ze specyficznego profilu, grupującego spółki o krótkiej historii, działające w najbardziej zmiennym i konkurencyjnym segmencie gospodarki, jakim są m.in nowe technologie.

  • Przelew czy wpłata środków na rachunek inwestycyjny wygląda tak jak w przypadku przelewów i wpłat na konto osobiste. Wystarczy, że podasz 26-cyfrowy numer konta.

  • Jeśli nie pamiętasz numeru konta, możesz go odzyskać na 3 sposoby:

    • w aplikacji ePromakPlus. Wybierz Ustawienia > Informacje o rachunku > Rachunek bankowy do wpłat
    • przez naszą infolinię
    • w Punkcie Obsługi Klienta w Warszawie
  • Jeśli jesteś nowym klientem, dostęp do kanałów internetowych otrzymujesz po podpisaniu z nami umowy. Jeśli podpisałeś umowę przed 25 lipca 2006 r., podpisz z nami nową umowę, aby ją zaktualizować do wersji obecnie obowiązującej. Inwestorzy, którzy zawarli umowę o świadczenie usług maklerskich począwszy od 25 lipca 2006 r. ale nie aktywowali dotąd usług zdalnych - powinni dokonać ich aktywacji poprzez złożenie odpowiedniego wniosku.

  • Umowę podpiszesz w Punkcie Obsługi Klienta (POK). Jeśli jesteś klientem Banku Millennium, umowę możesz zawrzeć też Punktach Usług Maklerskich zlokalizowanych w Centrach Finansowych Banku Millennium.

  • Jest to uzależnione w głównej mierze od procedur w Twoim  banku. Najszybciej (on-line) środki pieniężne dotrą na Twój rachunek maklerski z konta w Banku Millennium.

  • Zlecenia są przekazywane na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie po weryfikacji poprawności zlecenia. Najczęściej zajmuje to kilka sekund.

  • Zlecenia możesz złożyć telefonicznie, jeśli wcześniej podpiszesz umowę, która umożliwia korzystanie z usług zdalnych, i aktywujesz te usługi.

  • Tak. Dzwoniąc pod nr 801-601-601 lub (0 22) 598 26 87, możesz skorzystać z pomocy w zakresie obsługi internetowej.

    Możesz też wysłać e-mail na adres bm.helpdesk@bankmillennium.pl.

  • Dyspozycje za pośrednictwem Serwisu w imieniu osoby prawnej lub jednostki organizacyjnej nie posiadającej osobowości prawnej mogą składać wyłącznie osoby upoważnione przez Inwestora do jednoosobowego składania Dyspozycji, wskazane pisemnie, wyznaczone spośród osób umocowanych do dysponowania Rachunkiem w zakresie udzielonego im pełnomocnictwa.

  • Potwierdzenie zawarcia transakcji wysyłamy na e-mail podany przy podpisaniu umowy.

  • Całość transmisji, wszystkie dane przesyłane pomiędzy Użytkownikiem a Biurem Maklerskim Banku Millennium S.A. są szyfrowane przy użyciu technologii SSL. Wykorzystuje ona tzw. klucze sesyjne (jednorazowe dla danej sesji) o minimalnej długości klucza symetrycznego równej 128 bitów. W swoim rozwiązaniu Biuro Maklerskie Banku Millennium S.A. zastosowało certyfikaty cyfrowe.

    Certyfikat serwera WWW potwierdza, że komputer, z którym się łączysz jest rzeczywiście tym komputerem, którego adres internetowy został wybrany i widnieje w polu URL przeglądarki. Proces uzyskania takiego certyfikatu polega na weryfikacji, wskazującej czy instytucja ubiegająca się o taki dokument może posługiwać się nazwą zawartą w kluczu i czy rzeczywiście jest właścicielem domeny internetowej, w której jest serwer.

  • Należy użyć aktualnej wersji oprogramowania Adobe Acrobat Reader dostępnego na stronie Adobe Reader

  • Warunkiem otwarcia pliku będzie podanie hasła. Jako hasło domyślne przyjęliśmy numer twojego rachunku inwestycyjnego. Możesz zmienić hasło domyślne, składając wniosek za pośrednictwem aplikacji ePromak+ (zakładka Wnioski), telefonicznie lub osobiście w Punkcie Obsługi Klienta. Dyspozycje zmiany hasła nie będą przyjmowane od pełnomocników do rachunku inwestycyjnego.