- zmiana hasła do aplikacji ePromak Plus
Hasło internetowe do aplikacji ePromakPlus można zmienić, klikając w tej aplikacji w ikonę zmiany hasła (ikona kłódki).
Jeśli stracisz dostęp do aplikacji ePromakPlus, o zmianę hasła możesz poprosić
- w POK
- korespondencyjnie - prześlij wniosek o ustalenie i przesłanie nowego hasła (wymagane jest notarialne potwierdzenie twojego podpisu, natomiast sposób przekazania hasła określisz we wniosku)
- przez telefon - pracownik Biura Maklerskiego poinformuje o dostępnym sposobie przekazania hasła
- w placówce Banku Millennium (PUM), jeśli podpisałeś umowę o zakresie ustalania warunków obsługi dyspozycji telefonicznych i internetowych, która zawiera wniosek o nadanie uprawnień do usługi internetowej.
- zmiana hasła do Serwisu Informacyjnego
Serwis Informacyjny nie posiada mechanizmów wymuszających zmianę hasła.
Mimo że Serwis Informacyjny nie przechowuje indywidualnych informacji o Tobie oraz nie ma w nim możliwości składania zleceń, zaleca się regularną zmianę hasła internetowego do Serwisu Informacyjnego.
Hasło do Serwisu Informacyjnego można zmienić w Serwisie Informacyjnym w zakładce Narzędzia > Zmiana hasła. Jeśli stracisz hasło do Serwisu Informacyjnego, o jego zmianę możesz się zwrócić w następujący sposób:
(1) w POK
(2) korespondencyjnie - poprzez przesłanie wniosku o ustalenie nowego hasła (z adresu e-mail podanego nam wcześniej)
(3) składając wniosek o przywrócenie hasła startowego drogą telefoniczną (wymagane jest w takim przypadku podanie aktualnego hasła telefonicznego)
(4) poprzez złożenie wniosku w aplikacji ePromakPlus
Nowe hasło do Serwisu informacyjnego przesyłamy zawsze za pośrednictwem aplikacji ePromak Plus.
- zmiana hasła do programu Statica
Aby zmienić hasło do programu Statica, złóż wniosek przez telefon lub w aplikacji ePromakPlus. Możesz też przesłać wniosek o zmianę hasła e-mailem. Wyślij go z adresu podanego nam podczas podpisywania umowy.
Nowe hasło do programu Statica przesyłamy zawsze za pośrednictwem aplikacji ePromakPlus.
- zmiana hasła telefonicznego
O zmianę hasła telefonicznego możesz się zwrócić w następujący sposób:
(1) bezpośrednio w POK
(2) korespondencyjnie - wyślij formularza z nowym hasłem (wymagane jest notarialne potwierdzenie twojego podpisu)
(3) możesz też przesłać wniosek o ustalenie i przesłanie nowego hasła telefonicznego (wymagane jest notarialne potwierdzenie podpisu, natomiast sposób przekazania hasła określisz we wniosku)
(4) przez złożenie wniosku w aplikacji ePromakPlus (sposób przekazania hasła określisz we wniosku)
(5) przez podpisanie w placówce Banku Millennium (PUM) umowy w zakresie ustalania warunków obsługi dyspozycji telefonicznych i internetowych, który zawiera wniosek o nadanie uprawnień do usługi telefonicznej.
W przypadkach (3) – (5) nowe hasło telefoniczne ustalamy my.