Serwis transakcyjny
Serwis transakcyjny Biuro Maklerskie Banku Millennium S.A. pozwala na prowadzenie aktywnej działalności inwestycyjnej z wykorzystaniem sieci Internet. Klienci Biuro Maklerskie Banku Millennium S.A., mają możliwość bezpośredniego dostępu do aplikacji ePROMAK, która umożliwia:
- wgląd w informacje o stanie kont papierów wartościowych i kont finansowych prowadzonych w PLN,
- wycena rachunku inwestycyjnego (z wyłączeniem kont finansowych prowadzonych w innych walutach niż PLN),
- składanie dyspozycji kupna i sprzedaży wszystkich instrumentów finansowych, notowanych na GPW w Warszawie oraz BondSpot S.A.,
- składanie zapisów na rynku pierwotnym,
- składanie dyspozycji przelewów gotówkowych w PLN na zdefiniowane rachunki bankowe,
- anulowanie zleceń i innych dyspozycji,
- przeglądanie historii zleceń, transakcji, operacji finansowych oraz operacji na papierach wartościowych,
- podgląd notowań giełdowych w czasie rzeczywistym,
- wykonanie analizy technicznej w czasie rzeczywistym,
- opłacenie odroczonej płatności,
- złożenie wielu dyspozycji (pakietu zleceń) wcześniej zapisanych w systemie,
- wgląd w informacje dotyczące konta użytkownika,
- złożenie dodatkowych Wniosków (np. dotyczących prowizji),
- indywidualną personalizację konta, która znacznie ułatwia pracę z systemem.
- szybką (nie wymagającą, przelogowania) zmianę rachunku (dotyczy klientów posiadających dostęp do więcej niż jednego konta),
- otrzymywanie komunikatów - ważnych informacji przekazywanych przez Biuro Maklerskie Banku Millennium S.A..
Rachunek inwestycyjny można otworzyć w jednym z Punktów Obsługi Klienta Punkty Obsługi Klienta